FULL BEAUTY

350 ₺ üzeri ücretsiz kargo – Kapıda Ödeme  Güvenli Ödeme – Kredi Kartına Taksit 

Geri Ödeme ve İade Politikası

Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim? 
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde sitemiz üzerinden Müşteri Hizmetlerine mesaj atarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi söz konusu olduğunda ürünü hiçbir bedel ödemeden ücretsiz iade edebilirsiniz. Diğer iade durumlarında iadenin taşıma ücretleri müşteriye yansıtılmaktadır. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir. İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir; İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, hijyen nedenleri dolayısıyla kişisel kullanımı zaruri olan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan ürünler iade edilemez. 

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım? 
Lütfen iade işlemi için, ürünü bize göndermeden önce ana sayfada ikonu gözüken Whatsapp destek hattı butonuna tıklayın. Ürün ile ilgili yaşamış olduğunuz sorunu bize bildirin. Sorun yaşadığınız ürün ile ilgili fotoğrafları bize gönderin. İade edilecek ürünlerde kullanım ve yıpranma yoksa ve ürünler kişisel kullanım hijyen gerekliliği olmayan ürünler ise iadenizi bize göndermeniz için gerekli kargo bilgileri Whatsapp kanalımız üzerinden sizlere bildirilecektir. Ürünler tarafınıza eksik, kusurlu ve hatalı gönderilmişse iade olacak ürünlerin kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır. Bu durumda ürünleri bize gönderirken kargoyu karşı ödemeli olarak göndermenizi isteyeceğiz. Eğer ürünleri 14 günlük cayma hakkınızdan yararlanarak başka nedenlerle iade etmek istiyorsanız iade kargoya ait olan ücret tarafınızdan karşılanacaktır. Ürünlerin geri gönderilmesiyle alakalı yukarıda bahsedilen durumlar için tarafımızla irtibata geçmeniz ve iade mutabakatının taraflar arasında sağlanması gerekmektedir.   

Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim? 
İade etmek istediğiniz ürünlerle ilgili Whatsapp kanalından yapılan görüşmelerden sonra iade kargosunun tarafımıza ücretli ve ücretsiz olarak gönderileceği tarafınıza iletilecektir. Bu ön görüşme sonrasında ürünleri siparişi aldığınız kargo ile bize geri göndermeniz gerekmektedir. İadeyi tarafımıza gönderim aşamasında kargo görevlisine alıcının site adresini vererek kim olduğunu belirtmeniz ve size belirtilen iade adresine ürünleri göndermeniz gerekmektedir. İ

Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim? 
Ürününüz bizim tarafımızdan teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecek ve yukarıda belirtilen iade koşulları kapsamında e-posta adresinize iade işlemlerinin onay durumuna ilişkin bilgi gönderilecektir. İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir. 

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim? 
Gönderdiğiniz ürün/ürünler, tarafımızdan iade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki ödeme tercihiniz doğrultusunda e-posta adresinize gönderilen onay bildiriminden itibaren 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir. 

Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım? Hangi durumlarda ürün değişimi yapabilirim? 
Siparişinizi aldıktan sonra 14 gün içerisinde İade/Değişim yapabilirsiniz. Siparişinizle birlikte size gönderilen İade/Değişim formunu eksiksiz doldurup ürünle birlikte bize göndermeniz gerekmektedir. Eğer İade/değişim Formu çıkmadıysa Buraya Tıklayarak formu yazıcıdan çıkarabilir siniz. 

Yeni aldığım ürün arızalı/kusurlu çıktı, ne yapmalıyım? 
Ürününüzle ilgili yaşadığınız arıza/kusur sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 30 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Ürününüz tarafımızdan teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilerek, incelenmek üzere ilgili birime gönderilir. Kontrol ekibi tarafından teslim alınmasından itibaren 20 iş günü içinde, ekibin vereceği inceleme raporu doğrultusunda, ürünün arızalı/kusurlu bulunması durumunda işlem uygulanacaktır. Ancak ürününüzdeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse; iade işlemi uygulanmayacaktır. 

Teslimat sırasında ürünüm hasarlı çıktı, ne yapmalıyım? 
Aldığınız ürün ‘hasarlı’ ya da ambalajı ‘deforme’ ise bunun tarafımızca olan bir sorun mu yoksa kargo firmasının hatası mı olduğu durumu bize bildirmenizden sonra kontrol edilecektir. Ürünler tarafımızca tüm kontrolleri sağlanarak ve görsel kanıtlarıyla birlikte gönderilmektedir. Yine de tarafımızca hatanın tarafımızca olup olmadığı kontrol edilecek ve hata kargo firması kaynaklı ise alıcı taraf durumunda olduğunuz için sizden ‘Kargo Hasar Tespit Tutanağı’ tutmanız istenecektir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız ‘hasar bildirimi’ kabul edilmeyecektir. Kargo Hasar Tespit Tutanağını internetten edinebileceğiniz gibi tarafımızdan talep etmeniz durumunda Whatsapp kanalımızdan size gönderilecektir. Formu nasıl doldurmanız gerektiği hakkında yardıma ihtiyaç duyarsanız gerekli bilgileri talep edebilirsiniz. Bu hasar tespit tutanağının aslını ilgili kargo firmasına ve aslının fotoğrafını da whatsapp hattımızdan tarafımıza iletmeniz gerekecektir. Oluşturacağınız Hasar tespit tutanağı ile kargo firmasından tazmin talep edilebilir bunun haricinde kargo firmaları tazmin talebi konusunda destek olmamaktadır. Bu süreçte firmamız tarafından tarafınıza süreç ile alakalı tüm destek sağlanacaktır. Tazmin işlemi kargo firması tarafından onaylandıktan sonra ücret firmamıza henüz iade edilmemiş olsa dahi onaydan sonra tarafınıza aldığınız malların bedeli ve kargo ücreti iade edilecektir. Duruma göre hasarlı ürünlerin tarafımıza ücretsiz kargo ile tarafımıza gönderilmesi gerekebilir. Bu nedenlerle kargo kaynaklı hasar durumlarında destek ekibimize bildirim yapmanız ve tazmin süreci boyunca Whatsapp kanalımızdan veya iletişim kısmındaki numaramızdan tarafımızla iletişim halinde kalmanız önem arz etmektedir.

İade/Değişim sürecini nasıl takip edeceğim? 
Talebinizle ilgili size gönderdiğimiz bilgilendirme mesajlarını “Hesabım” sayfasındaki mesajlar bölümünde görebilir, yapılacak işlemin sürecini kolayca takip edebilirsiniz.


Shopping Cart
Alışveriş Sepetim0
Sepetinizde hiç ürün yoktur!
Alışverişe Devam Et
0
Scroll to Top